دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات اطلاعاتی اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در چند روزگذشته یک باند قاچاق موادمخدر در منطقه نوک‌آباد شهرستان خاش مورد ضربه قرار گرفت.

علی زندی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک با پیگیری‌ها و اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در منطقه نوک‌آباد خاش کشف شد.

او  ادامه داد: در این عملیات میزان تقریبی ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و یک دستگاه خودروی پژو نقره‌ای رنگ توقیف شد.

 مبارزه با موادمخدر و برخی معضلات و آسیب‌های اجتماعی به عنوان یک دغدغه اصلی در جامعه مطرح است بطوریکه رهبر معظم انقلاب شخصا در حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود کردند و پنج آسیب اولویت‌دار توسط ایشان اعلام شده که یکی از مهمترین کلید واژه‌های این نوع آسیب‌ها، موضوع مبارزه با موادمخدر است.

امروز نسل پویای جامعه مورد هدف قرار گرفته‌ و این موضوع علت‌های متفاوتی دارد که مهمترین آن خانواده است یعنی زمانیکه معنویت و ارتباط با والدین در محیط خانواده کمرنگ شود، فرزند گرفتار مشکلاتی از جمله اعتیاد خواهد شد.

استکبار جهانی و در رأس آن ایالات متحده آمریکا که خود را سردمدار و به اصطلاح منادی آزادی می نامند بعد از ورود به افغانستان جز فقر، پوچی و نیستی چیز دیگری به ارمغان نیاوردند و آمار دفتر سازمان ملل حکایت از رشد چند صد برابری کاشت و داشت مواد مخدر در این کشور دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار