استقلال - السد در بین ۵ بازی خاطره انگیزه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از دیدار تیم‌های استقلال و السد به عنوان یکی از ۵ بازی خاطره انگیزه پلی‌آف لیگ قهرمانان یاد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۱ از هفته آینده و بعد از گذشت تنها ۴ ماه از قهرمانی تیم اولسان هیوندای کره جنوبی در آسیا با برگزاری دیدار‌های مرحله پلی آف این مسابقات آغاز خواهند شد. به همین دلیل سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به ۵ دیدار حساس و خاطره انگیز این مسابقات در منطقه غرب آسیا اشاره کرده که یکی از آن‌ها دیدار تیم فوتبال کشورمان (استقلال) مقابل السد قطر است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با این بازی عنوان کرده است: دیدار استقلال ایران و السد قطر در ۷ فوریه ۲۰۱۷ و در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آن سال و در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار شد. دیدار‌ی که در آن بیش از ۷۵ هزار هوادار استقلالی حضور داشتند و آبی پوشان توانستند با شکست حریف پر قدرت خود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

استقلالی‌ها در این مسابقه که اولین حضور ستاره بزرگ دنیای فوتبال یعنی ژاوی هرناندز در استادیوم آزادی نیز بود، موفق شدند بعد از کسب تساوی در طول ۱۲۰ دقیقه بازی و در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۳ حریف پر قدرت خود را شکست دهند و به مرحله گروهی این مسابقات راه پیدا کنند.

آخرین ضربه پنالتی این مسابقه که توسط خسرو حیدری، بازیکن تیم استقلال زده و باعث پیروزی این تیم ایرانی شده بود، به عنوان یکی از خاطره انگیز‌ترین صحنه‌های مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ثبت شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار