مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس توضیحاتی درباره هفدهمین جلسه شورای هماهنگی پارلمان ارائه کرد.

به گزارش حوزه  مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست صبح امروز جلسه شورای هماهنگی کمیسیون‌های تخصصی و مرکز پژوهش‌های مجلس در سال ۱۴۰۰  گفت: نخستین جلسه شورای هماهنگی کمیسیون‌های تخصصی و مرکز پژوهش‌های مجلس در سال ۱۴۰۰، به موضوع تحقق شعار امسال مبنی بر "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: روسای کمیسیون‌ها و اعضای هیئت رئیسه درخصوص ابعاد مختلف موانع موجود تولید از جمله ناترازی عملکرد بانک‌ها و نابسامانی مالیاتی، مبارزه با قاچاق، اصلاح ساختار اداری و رفع موانع تولید به بحث و تبادل نظر پرداختند و مروری نیز بر عملکرد گذشته مجلس در حوزه قانونگذاری شد و جمع بندی بر این شد که شاید ما کمتر نیاز به قانونگذاری داریم و بیشتر نیاز به نظارت در حُسن اجرا داریم.

نگاهداری تصریح کرد: در جلسه امروز تاکید شد تنقیح قوانین حوزه تولید و اصلاحات جزئی قوانین موجود و تسریع روند مذکور از اولویت‌های مجلس تبیین شد و تقویت بازوی نظارتی مجلس را برای اجرای صحیح قوانین حمایتی از تولید در همه ارکان کشور از جمله موضوعاتی بود که در جلسه امروز به آن تاکید و برای آن برنامه ریزی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
reza
۱۴:۰۴ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
گر چه انتشار نخواهید داد ولی با اتکال به خداوند
باز هنگام انتخابات و اخذ آراء شد تمام هم و غم مسئولان مشکلات معیشتی و مشکلات اقتصادی ومشکلات اشتغال و......بر سر مسئولان اجرائی سایه انداخت و این مشکلات کانون توجه مسئولان اجرائی شد چرا؟ ما قبل برگزاری انتخابات به فکر این مشکلات و راه حل های آن نیستید؟ مگر ملت شهیدپرور بعد و قبل از انتخابات متفاوت از همدیگر هستند؟ مردم زمان برگزاری انتخابات همان مردمی هستند که بعد از انتخابات باید مشکلاتشان را بر طرف کنید اما چرا؟! پس از اخذ آراء تمام مشکلات مردم و تمام وعده و وعیدها از یاد مسئولان اجرائی میرود؟
آخرین اخبار