سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از انتخاب نمایندگان ایران برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا، به ترتیب روز‌های ۲۰ و ۲۲ فروردین‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود و فرنگی کاران کشورمان بامداد روز ۱۷ فروردین‌ماه راهی محل برگزاری رقابت‌ها خواهند شد.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره وضعیت ملی پوشان گفت: باید پذیرفت نسل کشتی گیران عوض‌شده و هم‌اکنون به‌غیراز چند کشتی‌گیر قدیمی و باتجربه از نسل قدیم، بیشتر بچه‌های در اردو جوان هستند. درواقع میانگین سنی فرنگی کاران، زیر ۲۳ سال است و همین موضوع ما را به آینده امیدوار می‌کند.

وی درباره این سؤال که پیش‌بینی‌اش برای رقابت‌های گزینشی المپیک چیست، گفت: نه می‌توان گفت کار ما بسیار سخت است و نه می‌توان آن را آسان خواند. به‌هرحال با توجه به قابلیت بچه‌ها در میدان‌ها آسیایی و نتایج خوبی که در این سال‌ها در سطح این قاره کسب کرده‌اند، می‌توان گفت کشتی گیران انتخاب‌شده از بهترین‌های ما برای حضور در گزینشی المپیک هستند.

کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان سه سهمیه المپیک را توسط علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی در اوزان ۶۰، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کسب کرد و شاگردان بنا هم‌اکنون باید برای ۳ سهمیه دیگر در میدان آسیایی تلاش کنند.

گفتنی است اسامی تیم کشتی فرنگی کشورمان اعزامی به مسابقات گزینشی المپیک به شرح زیر است:

۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی

۸۷ کیلوگرم: حسین نوری

۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی

سرمربی: محمد بنا

مربیان: رسول جزینی- بهروز حضرتی پور
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار