رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تاکنون ۳ هزار و ۵۲۰ دوز واکسن برای گروه‌های هدف تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه اولین محموله واکسن کرونا در بهمن ماه ۹۹ با اولویت تزریق برای کادر درمان وارد استان شد افزود: در مجموع بیش از هفت هزار و ۳۰۰ دوز واکسن برای تزریق دو نوبت ویژه گروه‌های هدف در پارت‌های زمانی مختلف وارد استان شده است.

او با بیان اینکه تاکنون ۳ هزار و ۵۲۰ دوز واکسن برای گروه‌های هدف تزریق شده است افزود: این واکسن‌ها طبق جدول زمان بندی و بر اساس اولویت تعیین شده از سوی کارگروه تخصصی در وزارت بهداشت در حال تزریق است.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: تا کنون ۴۳ درصد کادر درمانی استان واکسن را دریافت نموده اند.

او، همچنین از تزریق واکسن نوبت اول جانبازان بالای ۵۰ درصد در استان خبر داد و افزود: نوبت دوم دریافت واکسن این گروه از فردا آغاز می‌شود.

جزایری، سالمندان مستقر در آسایشگاه‌ها و مراکز نگهداری سالمندان، پرسنل اورژانس و فوریت‌های پزشکی را از دیگر گروه‌های هدف واکسیناسیون کرونا برشمرد که تا کنون واکسن را دریافت نموده اند.

او ادامه داد: بیماران خاص از جمله تالاسمی و همودیالیزی که برای دریافت خدمت به بیمارستان‌های استان مراجعه داشته اند نیز واکسن را دریافت نموده اند.

جزایری گفت: پزشکان، پرسنل واحد‌های نمونه گیری و آزمایشگاه و مراقبین سلامت مراکز منتخب نیز واکسن را دریافت نموده اند.

او اضافه کرد: واکسیناسیون گروه‌های هدف طبق اولویت بندی و جدول زمانبندی همچنان در استان ادامه دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار