تعدادی از دوست داران محیط زیست فیلمی از وضعیت اسفناک ساحل رو دسر جهت توجه مسئولان برای ما ارسال کرده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، رفتن به طبیعت می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای باعث افزایش حافظه و قوه تخیل و خلاقیت در افراد می‌شود. افرادی که در طبیعت زندگی می‌کنند و بیشتر وقت خود را در جنگل‌ها سپری می‌کنند نسبت به کسانی که در شهر‌های بزرگ زندگی می‌کنند طول عمر بیشتری دارند.

در زندگی‌های روزمره امروز که بیشتر کار‌ها از طریق یارانه و فضای مجازی است رفتن به طبیعت و طبیعت گردی در فضا‌های باز می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای باعث آرام شدن ذهن و استراحت شود و به اصطلاح موتور ذهن دوباره راه اندازی می‌شود.

اما متاسفانه در برخی از موارد مشاهده شده ریختن زباله‌ها در جایی که انسان‌ها می‌توانند بهترین ساعات را در این مکان‌ها سپری می‌کنند بسیار اقدام نامناسبی است.

شهروندخبرنگار ما فیلمی از رها کردن زباله‌ها در ساحل شهرستان رودسر در استان گیلان ارسال کرده که مشاهده می‌کنید.

متن پیام شهروندخبرنگار

ما امروز آمدیم در ساحل رودسر که با یک پدیده خیلی بد مواجه شدیم ولی متاسفانه هیچ اقدامی از سوی مسئولان صورت نگرفته است. خیلی از افرادی که برای تفریح به این ساحل آمدند از این موضوع گلایه مند هستند.

منبع: شهروندخبرنگار -گیلان


بیشتر بخوانید:

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
باید برای رسیدگی به بهداشت ساحل،پول بگیرن و چند نفر بیکار را هم استخدام کنند تا زباله ها را جمع آوری کرده و ضایعات پلاستیکی را برا خودشون بفروشن
آخرین اخبار