حسن تفتیان، دونده المپیکی کشورمان درباره وضعیت خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن تفتیان، دونده المپیکی کشورمان گفت: دو و میدانی آرامش پیدا کرده و ثبات نسبی در این رشته حکمفرما شده است. نیاز است که ورزشکاران ما محک بخورند. در گذشته در برگزاری مسابقات ضعیف بودیم. اگر حدادی و تفتیان حمایت نشوند، گویا دو و میدانی حمایت نشده است. مسابقات بین المللی دو و میدانی ۴۰ امتیاز دارند که خیلی خوب است. خیلی دوست داشتم که حدادی در مسابقات بین المللی باشد، اما گویا او نمی‌تواند در این مسابقات حضور پیدا کند.

او ادامه داد: دو و میدانی را با امثال حدادی و تفتیان می‌شناسند. دو و میدانی چندین سال بدون پشتوانه و از ورزشکار خالی شده است.

تفتیان درباره انتقاد به حضورش در اردوی فرانسه گفت: روز‌های سختی را پشت سر گذاشتم. همه تلاشم را می‌کنم که برای کشورمان افتخار آفرینی کنم. قول می‌دهم که تا قبل از المپیک فعالیت آن چنانی غیر از ورزش نداشته باشم.

او درباره تداوم همکاری خود با مربی فرانسوی اش گفت: من دوست ندارم به فرانسه بروم و این جا راحت‌تر هستم. البته امکانات فرانسه قابل قیاس با ایران نیست. مربی ام با توجه به شرایطش نمی‌تواند به ایران بیاید و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در فرانسه خیلی در موفقیت من تاثیر گذار هستند. مدیریت سابق فدراسیون از من حمایت نکرد، اما الان وضعیت بهتر است.

تفتیان گفت: در مسابقات بین المللی مشهد شرکت می‌کنم و ۸ مسابقه بین المللی را در فرانسه پیش رو دارم تا آماده رقابت های المپیک شوم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار