تیم ملی قایقرانی کشورمان در حالی خودش را برای مسابقات المپیک آماده می‌کند که سال‌ها از وجود قایق‌های با کیفیت محروم مانده است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی قایقرانی کشورمان تا کمتر از ۵ ماه دیگر باید در رقابت‌های المپیک حاضر شود و از همین رو ملی پوشان کشورمان برای کسب سهمیه این بازی‌ها از اردیبهشت ماه در رقابت های چند ماده مختلف شرکت خواهند کرد. این در حالی است که قایقرانان کشورمان همچنان از کمبود قایق‌های با کیفیت رنج می‌برند و برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک با مشکلات بسیار حادی رو به رو هستند.


بیشتر بخوانید


اوایل سال گذشته فدراسیون قایقرانی قصد داشت با کمک کمیته ملی المپیک قایق‌های جدیدی را برای تیم ملی فراهم کند تا ملی پوشان کشورمان بتوانند با آن ها خود را برای بازی‌های المپیک آماده کنند؛ اما از آن موقع تا الان یک سال گذشته و نه از قایق جدید خبری است و نه وعده و وعید‌های کمیته ملی المپیک و فدراسیون قایقرانی به ثمر رسیده اند.

اسفند ماه سال گذشته صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه دیدار فینال لیگ قایقرانی در بخش آب‌های آرام حاضر شد و در قول داد که هر چه زودتر مشکلات قایق‌های جدید تیم ملی حل شوند و به گفته رئیس کمیته ملی المپیک قرار بود قایق‌های جدید به زودی از گمرک ترخیص شوند.

حال حدود یک ماه و نیم می‌گذرد و قایق‌های جدید به دست ملی پوشان نرسیده اند و آن‌ها با همان قایق‌های قدیمی خودشان را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می‌کنند.

قایقرانی در کشور ما از قدمت دیرینه‌ای برخوردار است و ملی پوشان قایقرانی کشورمان بار‌ها در رقابت‌های المپیک نشان داده‌اند که اگر از آن‌ها حمایت‌ شود، می‌توانند در این بازی‌ها عملکرد درخشانی داشته باشند. افرادی چون عادل مجللی، احمد احمدی و نازنین ملایی از جمله چهره‌های شاخص تیم ملی قایقرانی کشورمان هستند و امید زیادی داریم که این ملی پوشان بتوانند در مسابقات المپیک به مدال‌های خوش رنگی دست پیدا کنند.

شهلا بهروزی راد به عنوان اولین بانوی پارالمپیک کشورمان قرار است امسال برای نخستین بار در مسابقات پارالمپیک توکیو حاضر شود. فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک بسیار امیدوار هستند که این بانوی ارزشمند کشورمان بتواند در بازی‌های پارالمپیک خوش درخشیده و پرچم خوش رنگ ایران را به اهتزاز در آورد؛ هر چند کار این ملی پوش کشورمان بسیار سخت خواهد بود.


بیشتر بخوانید


به هر حال باید دید ملی پوشان قایقرانی کشورمان در مسابقات المپیک توکیو چه نتایجی را می‌توانند کسب کنند و آیا فدراسیون قایقرانی می‌تواند قایق‌های جدید را تا قبل از شروع بازی‌های المپیک از گمرک ترخیص کند یا همچنان ملی پوشان کشورمان باید با همان قایق‌های فرسوده خودشان را برای این بازی‌ها آماده کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: قایقرانی ، المپیک ، توکیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار