به آتش کشیده شدن خودرو‌ها از سوی معترضان در ایرلند شمالی

معترضان به برگزیت در دومین شب متوالی در ایرلند شمالی چندین خودرو را به آتش کشیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از‌ای بی سی، معترضان به برگزیت در دومین شب متوالی با آمدن به خیابانها، شماری از خودرو‌ها را به آتش کشیدند.

بر اساس گزارشها، پلیس شب گذشته اعلام کرد در حال بررسی گزارش‌ها در خصوص بی نظمی‌های رخ داده در شهر «نیوتاون ابی» در ایرلند شمالی است. تصاویر ضبط شده خودرو‌های به آتش کشیده و نیز یک ون پلیس را که مورد هدف قرار گرفته بود، نمایش می‌دهد.

پلیس ایرلند شمالی از معترضان خواست تا آرامش خود را حفظ کرده و خواهان پایان خشونت‌ها شد. پلیس همچنین اعلام کرد افرادی که به تخریب جامعه خود می‌پردازند، راه درستی را برای اعتراض انتخاب نکرده اند.

اعتراضات شب گذشته پس از آن انجام می‌شود که در طول درگیری‌ها در بلفاست و «لندن دری» که در جمعه شب به وقوع پیوست، ۸ نفر بازداشت شده و ۲۷ افسر پلیس زخمی شدند. ۱۵ افسر در بلفاست و ۱۲ افسر پلیس در شهر «لندن دری» از سوی معترضان جوان هدف گرفته شدند.

همچنین در بلفاست، پایتخت ایرلند شمالی دو پسر ۱۳ و ۱۴ ساله در میان افراد بازداشت شده در ارتباط با ناآرامی‌ها بودند. پلیس همچنین گفته است شنبه شب هفت نفر از جمله سه نوجوان در ارتباط با ناآرامی‌ها متهم شده اند.

وزیر اول ایرلند شمالی از جوانان خواسته تا به این ناآرامی‌ها کشیده نشوند و گفته است: خشونت اوضاع را بهتر نخواهد کرد.

همچنین رئیس حزب اتحادگرای دموکراتیک ایرلند شمالی در سخنانی گفت: من می‌دانم بسیاری از جوانان ما در پی حوادث هفته اخیر بسیار ناامید شده اند؛ اما مجروح ساختن افسارن پلیس اوضاع را بهتر نخواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار