خبرگزاری فرانسه از حمله موشکی به یک پایگاه نیرو‌های آمریکایی در عراق خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد دو موشک که پایگاهی هوایی را که نیرو‌های آمریکایی در  آن به سر می‌بردند، مورد هدف قرار داد.

پایگاه خبری صابرین نیوز نیز گزارش داد: برخی خبر‌ها از شنیده شدن صدای انفجار نزدیک پایگاه هوایی بلد، محل استقرار شرکت سالی پورتر آمریکا حکایت دارد.

همچنین پایگاه خبری جروزالم پست گزارش داد دو راکت به سوی پایگاه هوایی بلد در نزدیکی بغداد در عراق شلیک شد که در بیرون این پایگاه فرود آمد و هیچ زخمی در این حادثه گزارش نشده است.

همچنین شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد این پایگاه محل شرکت محافظتی از گروه جنگنده‌های اف-۱۶ عراق بوده و نیرو‌های امریکایی در آن حضور نداشتند.

پایگاه خبری صابرین نیوز در خبری اعلام کرد: بخش نظامی پایگاه بلد تعطیل شده است و مشاوران نظامی آمریکایی از رفت و آمد در در این بخش منع شده اند.

پایگاه خبری صابرین نیوز همچنین از پرواز جنگنده‌های آمریکایی در مناطق غربی الانبار نزدیک پایگاه هوایی عین الاسد تا مناطقی در سوریه خبر داد و اعلام کرد: هدف از این پرواز‌ها احتمالا حفاظت از پایگاه‌های آمریکا پس از حمله موشکی چند ساعت قبل به پایگاه هوایی بلد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
چه خوب
آخرین اخبار