سردار ملاشاهی از کشف محموله سنگین بیش از ۸۰۰ کیلوگرم مرفین و شیشه در مرز میرجاوه در راستای تشدید مبارزه با قاچاقچیان خبر داد.

سردار محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در راستای تشدید مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله از منطقه مرزی تگور به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

او  افزود: مرزداران با مشاهده سوداگران مرگ و رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند که قاچاقچیان وقتی عرصه را بر خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند، با برجا گذاشتن خودرو و محموله از محل گریختند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران در این عملیات موفق شدند در پاکسازی منطقه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و کشف دو دستگاه بیسیم، ۷۷۱ کیلو و ۸۰۰ گرم مرفین و ۳۱ کیلو و ۹۰۰ گرم شیشه را کشف کنند.

او با قدردانی از همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و مرزداران خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری متهمان و رابطان آنان به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار