استاندار مرکزی در سفر سرزده به شهرستان تفرش آخرین وضعیت ثبت نام انتخابات را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آقازاده  استاندار مرکزی در سفر سرزده به شهرستان تفرش آخرین وضعیت ثبت نام داوطلبان میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آشتیان، تفرش   و فراهان را بررسی کرد.

آقازاده استاندار مرکزی در جریان این بازدید در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با بیان اینکه در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان ۱۰۰ داوطلب ثبت نام کرده اند گفت: حضور این همه کاندیدا در انتخابات و رقابت برای یک کرسی بی سابقه است.

آقازاده افزود: استقبال در ثبت نام شورای شهر هم خیلی خوب بوده و بالاتر از سطح کشوری بوده است و امیدواریم شاهد این استقبال هم در انتخابات شورای روستا‌ها هم باشیم.

حاجی علی بیگی فرماندار تفرش هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:با توجه به اینکه از ۸ فروردین ماه ثبت نام حوزه انتخابی در تفرش، آشتیان، فراهان آغاز شده و داوطلبانی که به صورت غیر حضوری ثبت نام کرده اند باید حتما با حضور در فرمانداری یا ستاد وزارت کشور ثبت نامشان را نهایی کنند.

حاجی علی بیگی افزود: بعد از این مرحله وارد سوابق و مدارک داوطلبان محترم هیئت اجرایی می‌شویم و در مدت ده روز بررسی پرونده‌های آن‌ها را تحویل هیئت نظارت میدهیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.