با توجه به قرار گرفتن شهر اراک در وضعیت قرمز، اماکن ورزشی اراک تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با توجه به قرار گرفتن شهر اراک در وضعیت قرمز کرونا، اماکن ورزشی این کلانشهر از جمله استادیوم ۱۵ هزار نفری اراک تعطیل شد.

اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک اعلام کرد:با توجه به آخرین اعلام وضعیت ستاد مبارزه با کرونا و قرار گرفتن شهر اراک در وضعیت قرمز و دستور ستاد کرونای استان، همه اماکن ورزشی اراک تعطیل هستند.

بر این اساس کلیه اماکن ورزشی (باشگاه‌ها و محل‌های تمرین و مسابقات) از جمله پیست دوومیدانی استادیوم ۱۵ هزار نفری اراک، از امروز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰، تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد.

بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و با توجه به قرمز شدن شهرستان اراک و نارنجی شدن ساوه، خمین، آشتیان و زرندیه از پانزدهم فروردین ماه محدودیت تردد و فعالیت اصناف برای این شهرستانها  اعمال و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

بر این اساس، مقرر شد گروه‌های شغلی ۲، ۳، ۴ و بازار‌های سرپوشیده و باز، پاساژ‌ها، مراکز آموزشی، نماز‌های جمعه و جماعت، تالار‌ها و مراکز خرید از صبح یکشنبه پانزدهم فروردین برای مدت ۲ هفته تعطیل شوند و رفت و آمد در شهر‌های نارنجی و قرمز ممنوع شود.

همچنین مقرر شد ارگان‌های خدمات‌رسان با ۵۰ درصد نیرو و مشاغل غیر ضروری با یک سوم توان و کارمندان دولت با یک دوم نیروی انسانی در محل کار حاضر شوند.

برگزاری هر نوع آیین عزا و عروسی در رستوران‌ها و تالار باغ‌های شهر‌های قرمز و نارنجی استان مرکزی ممنوع بوده و مساجد شهر‌های قرمز و نارنجی اجازه برگزاری آیین‌های ترحیم ندارند.


هرگونه تجمع بیشتر از ۱۵ نفر در شهر‌های نارنجی و قرمز استان مرکزی ممنوع است و نیروی انتظامی طبق مصوبه باید با خاطیان برخورد می کنند.

ناوگان حمل و نقل عمومی موظف به فعالیت با ۵۰ درصد ظرفیت خود شدند و فعالیت کلیه‌ی باشگاه‌های ورزشی، نمازجمعه ها؛ آرامستان‌ها و بقاع متبرکه، و بازار‌های روز ممنوع شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.