فرماندار شاهرود گفت: معدن و گردشگری دو ظرفیت مهم توسعه این شهرستان است و شرایط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این حوزه‌ها باید تسهیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ابوطالب جلالی در شورای اداری شهرستان شاهرود از صدور ۱۰۷ مجوز بهره برداری معدنی در این شهرستان خبر داد و گفت: برای توسعه اقتصادی شهرستان باید برای ایجاد واحد‌های تبدیلی و فرآوری اقدام کنیم.

جلالی به موانع تولید به ویژه در حوزه کشاورزی و باغداری اشاره کرد و گفت: سرمازدگی یکی از مهمترین دغدغه‌های این است که باید با برنامه دقیق برای برطرف کردن این مانع بزرگ در کنار خشکسالی اقدام کرد.

علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: امسال باید به صورت جدی‌تر، مقوله طرح‌های عمرانی و زیرساختی را پیگیری کنیم چرا که ایجاد اشتغال و شکوفایی تولید در گرو اجرای طرح‌های زیرساختی است.

حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در این جلسه در این نشست به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال اشاره کرد و گفت: بیشترین تعهد در تحقق شعار سال در بخش‌های اقتصادی و علمی بر عهده سه قوه است و همه مسئولان و مردم باید به بخش فرهنگی این شعار در تولید ملی و خرید کالا ایرانی توجه بیشتری کنند.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه انتخابات یکی از مهم‌ترین نکات پیام نوروزی مقام معظم رهبری بود، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین نکات که مردم باید توجه داشته باشند اصل مشارکت حداکثری در انتخابات است.

در این جلسه حجت الاسلام حسن بهرامی به عنوان امام جمعه جدید شهر مجن معرفی و از زحمات حجت الاسلام حسین جناتی امام جمعه سابق این شهر قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.