مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام گفت: در سال ۹۹ بیش از ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شیر محمد شاکری مدیر کمیته تربت جام در دیدار با امام جمعه شهرستان ضمن تشکر از حمایت‌های ائمه جمعه گفت:هدف از این ملاقات تجدید عهد و پیمان و میثاق خانواده کمیته امداد با ولایت و تبریک سال نو و ارائه گزارش عملکرد سال ۹۹ است.

او افزود: ماهیانه ۵ میلیارد تومان به حدود ۱۳ هزار خانوار مدد جوی کمیته امداد در این شهرستان پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: هم اکنون ۱۸ مرکز نیکوکاری در شهرستان فعال است و توانسته برای نیازمندان بیش از دو میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی جذب کنند.

شیر محمد شاکری بیان کرد: در حال حاضر ۴۰۰ مورد تقاضای جهیزیه در شهرستان تربت جام ثبت شده  و تاکنون ۲۴۰ مورد جهیزیه به نوعروسان اهدا شده است و همچنین  پارسال۳۰ مورد جهیزیه از سوی دفتر مقام معظم رهبری به این شهرستان اختصاص یافته است.

او تصریح کرد: توزیع ۳۰ هزار بسته مواد غذایی گرم و کالا، کمک هزینه به ۸۰۰ مستاجر، تعمیر و ساخت ۸۵ واحد مسکونی با اعتباری به مبلغ بیش از ده میلیارد ریال و پرداخت ۵ میلیارد تومان لوازم ضروری به مدد جویان بخشی از این خدمات بوده است.


بیشتر بخوانید



حجت الاسلام والمسلمین  معتمدی فر امام جمعه شهرستان تربت جام با بیان اینکه شغل امدادگری در کمیته امداد با مشاغل دیگر متفاوت است و جز مشاغل سخت به حساب می‌آید، گفت: مطمئن باشید دست خداوند پشتیبان شما و همکاران شماست و ان‌شاءالله خداوند خیرات و برکات خود را بر شما نازل می‌کند و کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال‌های اخیر خدمات و دستاورد‌های بسیار چشمگیری داشته است.

او افزود: این نهاد حمایتی نقش مهمی در تامین نیازمندی‌های اقشار آسیب پذیر جامعه و توانمندسازی مددجوی در توسعه اقتصادی و رفاه اجتماعی ایفا کرده است.

انتهای پیام//ز. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.