بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس به خبر سند خوردن ۳ دانگ باشگاه پرسپولیس به نام شرکت شستا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی به ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی، از شرکت شستا پول قرض گرفت تا مطالبات این مربی را پرداخت کند.

پس از اینکه مسئولان فدراسیون، پول این شرکت را به موقع پرداخت نکردند، مدیران شرکت شستا ساختمان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال را توقیف کردند.


بیشتر بخوانید


پس از چند ماه بالاخره مطالبات شرکت شستا پرداخت شد، اما خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سند ۳ دانگ باشگاه پرسپولیس به شرکت شستا رسیده است.

رضا جباری بازیکن سابق پرسپولیس به خبر سند خوردن ۳ دانگ باشگاه پرسپولیس به شرکت شستا واکنش نشان داد که تصویر آن را در زیر می‌بینید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
اینجاست که مشخص میشه تیم سوگولی کدومه؟ از اولم با هدف تمام این اتفاقات افتاده لابد بعدم میخواند پاداش آسیایی پرسپولیس رو به جای بدهی فدراسیون بردارند و البته بقیشم بدند استقلال باهاش بازیکن بخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
پیاز هم اومد جزو میوه ها!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
چون تیم رقیب بابا مسعودو داره فدراسیونو داره همه چیز واس اوناس بدبختیاش واس ماس کیسه کش بکش که لامصب خوب میکشی :))))))))) باشگاه ما هم منحل کنید بره انگار بدجور خار چشم فدراسیون و پاپا مسعود و دستهای پشت پرده که اون یکی دستشون تو دسته کیسس شده :)))))
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۱۱:۳۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
چون تیم رقیب حکومتی نیست و بابا مسعود نداره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
تیم رقیب اگه بابا مسعود نداشت الان به جای پرسپولیس اون تیم سندش به نام شستا میخورد اتفاقا تیم رقیب هم بابا مسعود داره هم گنده تر از بابا مسعود داره
آخرین اخبار