مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای تربت حیدریه گفت:پارسال برای چهار هزار و ۴۷۲ نفر گواهینامه مهارت و برای هزار و ۶۴۰ نفر گواهی تمدید مهارت صادر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرضیه پروان مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای تربت حیدریه گفت: تعدادکارآموزان آموزش دیده پارسال در ۲ بخش خواهران و براداران مراکز دولتی هزار و ۲۰۹ نفر بود که این افراد ۱۸۸ هزار و ۸۰۶ نفر ساعت آموزش دیدند.

او افزود: تعداد کل کارآموزان آموزش دیده در ۴۳ آموزشگاه آموزش فنی و حرفه‌ای آزاد نیز ۷۹۸ نفر بود که این افراد نیز هفت هزار نفر ساعت آموزش دیدند.

مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای تربت حیدریه ادامه داد: تعدادی از رشته‌های ارائه شده خاص این خطه است که شامل دوزندگی کیف چرمی، بافندگی پوشاک، پرورش دهنده گوسفند، صنایع پوشاک، پستایی دوزی (تولید رویه کفش)، رزین‌بافی، فرآوری خانگی زعفران و برقراری ارتباط با گردشگران به زبان انگلیسی است.


بیشتر بخوانید



پروان بیان کرد: از تعمیرکار پکیج، برق کار، سرویس خودرو، برقکار ساختمان، تعمیرکار لوازم خانگی، خیاطی، رایانه، آشنایی با خط گرم (شرکت برق)، ایمنی در شبکه‌های برق، نرم‌افزار، گلدوزی ۳ بعدی، سرویس آشپزخانه، بافندگی عروسک، دوخت لباس بچه‌گانه، پرورش‌قارچ، کشتکار گلخانه خاکی و پرورش گل‌های آپارتمانی، به عنوان دیگر رشته‌های ارائه شده یاد کرد.

او تصریح کرد: بر اساس انعقاد تفاهمنامه بخشی از آموزش‌های ما به صورت غیرمتمرکز در زندان، پادگان، روستا، صنایع، دانشگاه، سکونتگاه و محیط کار واقعی (اصناف) ارائه می‌شوند.

انتهای پیام/ا. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.