مدیرسازمان تعاون روستایی فارس از اعلام آمادگی کامل مراکز خرید شبکه تعاون روستایی این استان برای خرید گندم و کلزای مازاد نیاز کشاورزان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هدایت‌الله رحیمی در بازدید از مراکز خرید تعاونی روستایی شهرستان لامرد و مهر گفت: جلسات آمادگی خرید محصول تضمینی گندم و کلزای توافقی برگزار شده و هماهنگی‌های لازم شهرستانی و استانی در خصوص خرید این محصولات به عمل آمده است

او افزود: ۱۱۰ مرکز خرید شبکه تعاون روستایی فارس با نظارت کامل آماده خرید از کشاورزان است و برداشت از شهرستان‌های جنوبی آغاز می‌شود.

مدیرسازمان تعاون روستایی فارس اظهار کرد: کشاورزان جنوب می‌توانند با رعایت اصول بهداشتی به مراکز خرید مراجعه و گندم مازاد مصرف و کلزا خود را تحویل دهند.

برداشت محصول گندم در استان فارس، از اوایل فروردین و در مناطق گرمسیری خصوصا مزارع شهرستان‌های لامرد و مهر، آغاز شده است. براساس اعلام جهادکشاورزی فارس، پیش بینی می‌شود که با وجود احتمال کاهش در تولید گندم به دلیل کاهش بارندگی‌ها در فصل زراعی گذشته، حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن گندم در فارس برداشت شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار