رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به فوت ۳ بیمار کرونایی در استان،ازشناسایی۲۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ۲۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۳۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او آمار بستری بیماران کرونایی در سنندج ۱۰۱ نفر، سقز ۴۱ نفر، مریوان ۸ نفر، قروه ۱۷ نفر، بیجار ۳۴ نفر، کامیاران ۹ نفر، دیواندره ۶ نفر و بانه را ۲۳ نفر اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: اکنون ۴۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی‌سی‌یو) بستری هستند.

رضاعی از مرگ ۳ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و آمار فوت‌شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را یک هزار و ۱۱۲ نفر اعلام کرد.

او افزود: تاکنون ۴۴۷ نفر در سنندج، ۱۹۴ نفر در سقز، ۷۳ نفر در قروه، ۷۰ نفر در کامیاران، ۹۰ نفر در بانه، ۶۳ نفر در دیواندره، ۵۱ نفر در بیجار، ۱۰۳ نفر در مریوان، ۱۸ نفر در دهگلان و ۳ نفر در سروآباد بر اثر ابتلای به کرونا جان باخته‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.