نوذری گفت: متاسفانه عادی انگاری کرونا در استان و سهل نگاری و قصور برخی در اجرای دستورالعمل‌ها ، استان ایلام را وارد پیک چهارم کرونا نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد نوذری استاندار ایلام در شصت و چهارمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا از ورود استان به پیک چهارم کرونا خبر داد و گفت: متاسفانه در این ایام، خطر کرونا را هشدار داده بودیم، اما متاسفانه عادی انگاری کرونا در استان و سهل نگاری و قصور برخی در اجرای دستورالعمل‌ها استان را وارد پیک چهارم کرونا کرد.

او با عنوان این مطلب که دود سهل انگاری برخی نباید به چشم عامه مردم برود، مطرح کرد: از قرارگاه عملیاتی کرونا می‌خواهم که در راستای نظارت و اجرایی نمودن مصوبات ستاد کرونا ، قاطعانه وارد عمل شود.

نوذری مطرح کرد: البته اینجا بایست از همراهی و همکاری عامه مردم و پای کار بودن مسئولان در اجرای مصوبات ستاد کرونا تشکر کرد، اما همانطوری که نتیجه کار اعلام شد این همراهی‌ها و نظارت‌ها کافی نبوده است.

او ضمن اینکه از فرمانداران خواست تا طرح همیاران سلامت را در روستا‌ها اجرایی نمایند، بیان کرد: همه دستگاه‌های عضو ستاد کرونا موظف هستند در جهت اجرایی شدن هدف طرح همیاران سلامت که در راستای کمک به طرح شهید سلیمانی و برای اجرای مصوبات ستاد کرونا در روستا و رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی است ، کمک کنند.

نوذری با عنوان این مطلب که بر سر سلامت و جان مردم با کسی تعارف نداریم ، اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی کرونا در استان ، برگزاری تجمعات به هر بهانه‌ای از جمله مراسم عروسی و عزا یا گردهمایی‌ها با هر عنوانی ممنوع بوده و با بانیان آن قاطعانه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.