روزنامه‌های ورزشی بین المللی امروز به مسائل مختلف پرداخته‌اند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فینال جام حذفی اسپانیا بین رئال سوسیداد و اتلتیک بیلبائو، بازی‌های روز شنبه در لیگ‌های اروپایی و آینده ارلینگ هالند، بازیکن نروژی دورتموند از برجسته‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی بین المللی هستند که امروز شنبه، منتشر شد.

روزنامه‌ها همچنین به آینده هری کین با تاتنهام علاقه‌مند شده اند و درباره شرایط بارسلونا در صورت شکست در عقد  قرارداد با هالند پرداختند.

روزنامه اسپانیایی مارکا

مارکا  به فینال جام حذفی اسپانیا بین رئال سوسیداد و اتلتیک بیلبائو توجه کرد و نوشت: "این فصل برای زندگی است"

مارکا همچنین در مورد بازی رئال مادرید و ایبار در لالیگای اسپانیا نوشت: "رئال مادرید فصل را در ۱۲ روز بازی می‌کند. "

این روزنامه به پیروزی رئال مادرید مقابل المپیاکو در  لیگ بسکتبال قهرمانان پرداخت و نوشت: "رئال مادرید سرنوشت اش را در دست خود دارد."

روزنامه اسپورت 

اسپورت به تمایل بارسلونا برای عقد قرارداد با ارلینگ هالند نروژی و گزینه جایگزین او پرداخت و نوشت: "پیشنهاد نهایی برای هالند" و "طرح جایگزین هری کین و لاوتارو مارتینز".

اسپورت همچنین در مورد فینال کوپا دل ری بین رئال سوسیداد و اتلتیک بیلبائو نوشت: "رئال سوسیداد و اتلتیک بیلبائو در یک فینال تاریخی بازی خواهند کرد. "

روزنامه Mirror Sport

این روزنامه به دیدار لستر سیتی برابر منچسترسیتی در لیگ برتر تمرکز کرد و  نوشت: "لیگ برتر انگلیس بازگشت" و "آیا ارزش هالند ۱۵۰ میلیون پوند است؟ "

این روزنامه علاقه‌مند به دیدار آرسنال و لیورپول در لیگ برتر انگلیس بود و درباره نظر یورگن کلوپ در مورد حذف الکساندر آرنولد از تیم ملی انگلیس نوشت: "کنار گذاشتن آرنولد مانند اخراج مسی است. "

روزنامه سان

سان  به موضع گیری پپ گواردیولا، مربی منچسترسیتی در مورد به خدمت گرفتن ارلینگ هالند پرداخت و نوشت: "پپ گواردیولا اصرار دارد که منچسترسیتی در  قرارداد با ارلینگ هالند شکست نمی‌خورد. "

سان همچنین به آینده هری کین، مهاجم تاتنهام پرداخت و  نوشت: "کین آینده را بایکوت می‌کند. "

روزنامه  فرانسوی L'Equipe

این روزنامه روی دیدار پاری سن ژرمن و لیل، بالانشینان لیگ فوتبال فرانسه تمرکز کرد و نوشت: "فراتر از یک آزمون".

اکیپ همچنین به مسابقات موناکو برابر متز و المپیک لیون  برابر لنس توجه کرد و نوشت: "المپیک لیون و موناکو برای تعقیب. "

روزنامه  ایتالیایی La Gazzetta dello Sport

این روزنامه معروف ایتالیایی صد و بیست و پنجمین سالگرد تأسیس خود را با انتشار یک شماره ویژه جشن گرفت و در  تیتر اصلی خود نوشت: "۱۲۵ سال  ما در ورزش هستیم".

روزنامه Corriere dello Sport 

این روزنامه  روی مسابقات سری آ ایتالیا تمرکز کرد و در مورد جدال اینترمیلان و بولونیا نوشت: "کونته پایین می‌رود. "

کوریره در مورد دربی تورین و یوونتوس نوشت:" پیرلو: مهمانی و دربی: یوونتوس پرافتخار."

روزنامه توتو اسپورت

این روزنامه به دیدار‌های  لیگ سری آ ایتالیا و دیدار قطب‌های میلان متمرکز شد و درباره دیدار اینترمیلان و بولونیا و تقابل میلان و سمپدوریا نوشت: "اینترمیلان ساکت شد، میلان  با سر رو به جلو پیش می‌رود. "

توتو اسپرت همچنین به دربی تورین بین یوونتوس و تورین علاقه‌مند شد و نوشت: "پیرلو: مشت محکم".

توتو اسپرت به نظرات گاسپرینی، سرمربی آتالانتا در مورد فینال کوپا ایتالیا برابر یوونتوس علاقه‌مند بود و نوشت: "گاسپرینی: این یک فینال عالی برای آتلانتا خواهد بود. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار