مدیر مشارکت و سرمایه گذاری سازمان عون بن علی گفت: امکان تفریح ‌آبی با قایق پدالی با مشارکت بخش‌خصوصی به امکانات تفریحی تفرجگاه عون بن علی افزوده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، خانلی مدیرمشارکت و سرمایه گذاری سازمان عون بن علی گفت: در راستای جلب رضایت مراجعه کنندگان به تفرجگاه عینالی تبریز و افزایش ساعت ماندگاری گردشگران و بهره برداری بهینه از دریاچه داغ گؤلی، امکان تفریح ‌آبی با قایق پدالی (تفریحی و ورزشی) با مشارکت بخش‌خصوصی به امکانات تفریحی تفرجگاه عون بن علی افزوده شد.

او با قدردانی از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری افزود: با راه اندازی قایق سواری در دریاچه هموطنان عزیز علاوه بر استفاده از طبیعت زیبای این تفرجگاه می‌توانند در دریاچه داغ گؤلی به قایق سواری و تفریح بپردازند.

 خانلی با بیان اینکه بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران فرصتی برای توسعه بیش از پیش تفرجگاه عینالی هستند  گفت: با تلاش شبانه روزی همکارانم در توسعه و نگهداری فضای سبز و ایجاد زیرساخت‌های لازم در تفرجگاه کار‌های چشمگیری انجام گرفته است و این تفرجگاه با تداوم مشارکت بخش خصوصی بزرگترین مجموعه توریستی و گردشگری کشور خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار