رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هم‌اکنون ۳۰۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۴۱ نفر افزایش یافته است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : از این تعداد، ۲۰۰ نفر در بخش ایزوله، ۸۱ نفر در بخش ویژه (۶ نفر اینتوبه) و ۲۴ نفر هم در بخش عادی مراکز درمانی بستری هستند.

او گفت : در شبانه روز گذشته موردی از فوت در اثر ابتلا قطعی به کرونا در استان ثبت نشد و تعداد جانباختگان همان یک هزار و ۵۱۸ نفر است.

محمدی افزود: ۲۱ بیمار بستری و ۱۵۴ نفر سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به دیروز ۱۴ نفر افزایش داشته است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۷ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شدند تا مجموع افراد بستری از ابتدای همه گیری کرونا به ۲۹ هزار و ۳۳۴ نفر برسد.

او گفت: در شبانه روز گذشته ۵۵ بیمار کووید ۱۹ بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند بدین ترتیب آمار کل ترخیص شدگان نیز به ۲۷ هزار و ۵۱۱ نفر رسید.

محمدی گفت: بیمارستان فارابی با بستری سه هزار و ۹۷۳ بیمار بیشترین موارد بستری را از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون داشته و شهرستان اسلام آبادغرب نیز با مجموع ۲ هزار و ۴۷۱ بیمار بستری و ثلاث باباجانی با بستری ۷۰ بیمار در این مدت به ترتیب بیشترین و کمترین موارد بستری را به خود اختصاص داده‌اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.