۱۲ کیلومتر از سواحل دریای خزر برای استفاده عموم آزادسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدتقی انزان پور مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با بیان اینکه ۱۸ مورد آزادسازی ساحل پارسال از در محدوده تحت نظارت اداره کل از رامسر تا فرح آباد ساری انجام شد، گفت: ۱۲ کیلومتر از نوار ساحلی با پیگیری‌ها قضایی آزاد شد و در اختیار عموم قرار گرفت.

او افزود: مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی در بندر نوشهر شبانه روزی فعال است و تیم جستجو و نجات دریایی پارسال جان ۲۲ نفر را از مرگ نجات دادند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران، اجرای محوطه سازی کانتینری بندر نوشهر، لایروبی حوضچه و کانال دسترسی بندر فریدونکنار، اجرای راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر به کمربندی به میزان ۴۰ درصد، اجرای پروژه ریل گذاری اسکله‌های جنوبی برای استفاده جرثقیل را از دیگر اقدامات مهم این اداره در پارسال اعلام کرد و ادامه داد: ساخت مخازن روغن خوراکی و سیلوی غلات با سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر استان با پیشرفت ۹۸ درصدی در بنادر استان در حال اجرا است.

انزان پور گفت: برای تردد ایمن کشتی‌ها ۲۹۳ هزار متر مکعب حوضچه و کانال دسترسی بنادر نوشهر و فریدونکنار لایروبی و تعمیق شده است.

او مهم‌ترین اهداف بنادر مازندران در سال جدید را حفظ ظرفیت اسمی بندر به میزان ۲.۸ میلیون تن، حفظ ظرفیت کانتینری بندر نوشهر به میزان ۱۶ هزار TEU و تکمیل پروژه ریل گذاری اسکله جنوبی جهت استقرار جرثقیل و محوطه سازی ضلع جنوبی بندر نوشهر اعلام کرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.