آثار جدید نشر صاد با عناوین «هیولای دریا؛ افسانه ساحل خوف» و «میز مگنولیا» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشارات صاد به تازگی کتاب‌های جدیدی منتشر کرده است در این گزارش به این کتاب‌ها اشاره می‌کنیم:


بیشتربخوانید


«هیولای دریا؛ افسانه ساحل خوف»

کتاب «هیولای دریا؛ افسانه ساحل خوف» اثر تامیس تیلر با تزجمه طناز مغازه‌ای برای کودکان و نوجوانان در انتشارات صاد منتشر شد. این کتاب اثری معمایی. فانتزی در زمینه ژانر وحشت است و نوجوانان بالای ۱۴ سال می‌توانند آن را مطالعه کنند.

کتاب داستان هیولای دریا را روایت می‌کند که افسانه‌ای قدیمی است. مردم ساحل خوف به دلیل وجود او به کشتی لویاتان نزدیک نمی‌شوند؛ اما کراکن آن هیولا را چند بار در ساحل می‌بیند. تام بوث تصویرگری کتاب «هیولای دریا؛ افسانه ساحل خوف» را به عهده داشت.

تامیس تیلر تویسنده و تصویرگر کتاب‌های کودکان است وی جوایزی دریافت کرد. از جمله آثارش در زمینه تصویرگری می‌توان به جلد نسخه انگلیسی اولین کتاب هری پاتر و سنگ جادو اشاره کرد.

«میز مگنولیا»

کتاب «میزمگنولیا» اثر جوانا گینس پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون در مقایسه با کتاب «شدن» میشل اوباما در سال ۲۰۱۸ است این اثر با ترجمه عاطفه حق وردی در انتشارات صاد منتشر شد. در این کتاب مجموعه‌ای از دستور‌های آشپزی را برای دورهمی‌ها می‌خوانیم.

میز مگنولیا دستورالعمل‌هایی برای تهیه صبحانه، ناهار و شام تا بشقاب‌های کوچک میان‌وعده و دسر‌ها پیشنهاد می‌دهد. از جمله مواردی که در این کتاب دستور پخت آن آمده است می‌توان به غذا‌های کلاسیک، مدرن و غذا‌هایی اشاره کرد که در لحظاتی خاص غذا‌هایی که با عشق تهیه شده‌اند و عطر و طعم خاطرات را دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.