جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان گفت: هدف نهایی قرارگاه محرومیت زدایی توجه به نیازمندان و محرومان در عرصه های مختلف برای توانمندی آنها است.

مهدی کاشفی جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه مهمترین هدف این قرارگاه محرومیت‌ زدایی با استفاده از به کارگیری همه ظرفیت ها و توان و همچنین اجرای گفتمان انقلاب اسلامی است گفت: مدیریت جهادی، انعطاف پذیری و حضور انقلابی در عرصه های مختلف رمز پیروزی نیروی مقاومت بسیج است.

او افزود: در رزمایش کمک مومنانه ظرفیت‌ها ایجاد شده که به دنبال آن انگیزه نیز در مردم ایجاد و حماسه‌ای بزرگ خلق شد، همین امر این رزمایش را از ایده به یک جریان تبدیل کرده است.

کاشفی ادامه داد: با توجه به شرایط کشور و آموزش مجازی برای دانش‌آموزان بخشی از جامعه با مشکل روبرو شدند، که هدف قرارگاه محرومیت زدایی حل این مشکل برای دانش آموزان نیازمند بوده است.

مهدی کاشفی تصریح کرد: در سال ۹۹ بیش از ۱۰۰۰ عدد تبلت در بین دانش آموزان نیازمند استان در مناطق محروم، روستایی و مناطق کم برخوردار توزیع شده است.

جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی استان افزود: ارزش این تعداد تبلت بیش از ۴ میلیارد تومان بوده که توسط سپاه، بسیج سازندگی، بسیج اصناف، بسیج ادارات و سایر اقشار مختلف بسیج و خیرین و دستگاه‌های اجرایی ذیربط تامین و اهدا شده است.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.