مجتبی امینی در واکنشی نسبت به اظهارات مسئولان گفت: اسناد و مدارک سریال «گاندو» را در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی امینی تهیه کننده سریال «گاندو» در پاسخ به حواشی پیش آمده درباره با این سریال که فصل دوم آن شب گذشته به اتمام رسید، در قالب یک پست اینستاگرامی اظهار داشت که تمام مستندات مربوط به این سریال در دسترس است و به زودی در اختیار مردم قرار می گیرد.

در حالی که فصل دوم مجموعه تلویزیونی گاندو شب گذشته به پایان رسید، مجتبی امینی، تهیه کننده این سریال اعلام کرد که «گاندو» دروغ نبوده و نیست و اسناد و مدارکی که پشتوانه پژوهشی نگارش فیلم‌نامه بوده را در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

مجتبی امینی تهیه کننده سریال «گاندو» گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، ادامه سریال «گاندو»، بدون هیج گونه ملاحظه‌ای روی آنتن برود.

گفتنی است، فصل دوم سریال «گاندو» به نویسندگی آرش قادری، کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی محصول موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
سریال گاندو فقط یک سریال نیست، گاندو زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) را به ما یادآوری میکنه که شبانه روز برای امنیت ما تلاش میکنند و این سریال به ما نشون میده که باید روی پاهای خودمون بایستیم و به هیچ کشوری اعتماد نکنیم. از تمامی عوامل سریال گاندو تشکر میکنم.
آخرین اخبار