تیم ملی فوتسال کشورمان اوایل تیر ماه در تورنمنتی ۴ جانبه که به میزبانی آنگولا برگزار خواهد شد، به مصاف برزیل و پرتغال خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضوری پر قدرت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی قرار است در چند تورنمنت بین المللی شرکت کرده تا با آمادگی بالایی راهی رقابت‌های قهرمانی جهان شود. از همین رو فوتسالیست‌های کشورمان قرار است خرداد ماه سال جاری در شیراز ۲ بازی دوستانه با تیم ملی مجارستان برگزار کنند. همچنین به گفته محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان، ملی پوشان بعد از بازی با مجارستان قرار است اوایل تیر ماه به آنگولا رفته تا در آنجا هم در قالب تورنمنتی ۴ جانبه به مصاف ۲ تیم قدرتمند برزیل و پرتغال بروند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در فاصله چند هفته مانده به شروع جام جهانی ۲ بازی دوستانه با تیم ملی روسیه انجام می‌دهد تا ملی پوشان با آمادگی بالایی پا به مسابقات جام جهانی بگذارند.

مسابقات جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۱ قرار است شهریور ماه در لیتوانی برگزار شود. در دوره قبل این رقابت‌ها تیم‌های ملی آرژانتین، روسیه و ایران توانستند به ترتیب در مقام‌های اول تا سوم این مسابقات قرار بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار