مربی تیم فوتبال پدیده پیش از دیدار این تیم با پرسپولیس در خصوص شرایط تیمش توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی مربی تیم فوتبال پدیده درباره این تیم با پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا باید سال نو را به همه مردم ایران تبریک بگویم و امیدوارم در سال جدید مردم با مشکلات کمتری رو به رو باشند.

او ادامه داد: بازی سختی داریم. پرسپولیس تیم بزرگی بوده و از کادر فنی خوبی برخوردار است. یحیی گل محمدی در پدیده حضور داشته و فکر می‌کنم شناخت خوبی از تیم ما داشته باشد.

مربی تیم پدیده افزود: با توجه به شرایط ما در سال گذشته، بازی‌های خوبی را ارائه دادیم. هر چند برخی از مشکلات هم وجود داشت که خدا را شکر آن‌ها حل شده است و دغدغه آن مشکلات را خیلی کمتر داریم و باید از همه مسئولان استان تشکر کنم.

نوازی ادامه داد: ما در بخش فنی با توجه به جدایی برخی از بازیکنان و اضافه شدن نفرات جدید فرصت کمی داشتیم تا به هماهنگی کامل برسیم، اما در این مدت تمرینات زیادی را برگزار کردیم و مهدی رحمتی هم تلاش زیادی کرده است که تیم به هماهنگی لازم برسد.

او افزود: در این مدت روی نقاط ضعف خودمان کار کرده و نقاط قوت را تقویت کردیم. نسبت به تیم پرسپولیس هم شناخت کافی داریم. تنها نگرانی ما مصدومیت حسین مهربان است که امیدواریم به بازی فردا برسد. همه بازیکنان سرشار از انگیزه هستند تا بتوانند دل هواداران خراسانی را شاد کنند.

مربی پدیده ادامه‌داد: به هر حال این بازی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و با کسب نتیجه می‌توانیم شرایط جدولی خودمان را بهبود ببخشیم و امیدوار به کسب نتیجه مقابل تیم پرسپولیس هستیم. تیم پدیده خراسان پتانسیل خوبی دارد و همه تلاش ما در این مدت تمرینات کسب آمادگی لازم بوده است و فکر می‌کنم به این هدفمان در ادامه مسابقات دست پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار