امام جمعه موقت همدان گفت:دنیا باید حضور مردم ایران در انتخابات را که نشان از آگاهی و بصیرت در هر دوره است، نظاره کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم موسوی اطهر امام جمعه موقت همدان با گرامیداشت دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی گفت: بیش از ۹۸ درصد مردم در سال ۵۸ با بصیرت و آگاهی به جمهوری اسلامی رای آری دادند که پیشرفت‌های امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا مایه سربلندی، عظمت و اقتدار در دنیا شده است.

او در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: دشمنان امروز با توطئه افکنی و به تصویر کشیدن مشکلات اقتصادی و معیشتی، سعی در ضربه زدن بر انقلاب و کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات دارند.

خطیب موقت جمعه همدان ادامه داد: مردم همانند گذشته که در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور داشتند، با شرکت گسترده در این رویداد سیاسی ثابت می‌کنند که مشکلات اقتصادی خدشه‌ای بر باور‌ها مردم و آرمان‌های انقلاب وارد نخواهد کرد.

موسوی  همچنین با گله مندی از مسئولین در تامین کالا‌های اساسی گفت: گرانی اجناس و صف‌های طولانی برای خرید مایحتاج زیبنده مردم کشور نیست و مسئولین برای رفع این مشکلات باید چاره اندیشی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت: امروز دشمنان قسم خورده نظام توطئه‌های بسیاری می‌کنند تا اعتقادات مردم را خدشه دار کنند که باید با بصیرت افزایی نگذاریم به اهداف شوم خود دست یابند.

حجت الاسلام و المسلمین فاضلیان افزود: تمامی کار‌ها باید به خاطر رضای خداوند متعال باشد تا خدمات و کار‌هایی که در جهت رفع مشکلات مردم انجام می‌شود خالصانه و بی منت باشد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.