کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ نگرانی باشگاه پرسپولیس بابت شرایط کرونایی در کشور هند را داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در جهت افزایش اخبار و شایعات در خصوص شیب تند ابتلا به ویروس کرونا به فاصله زمانی کوتاه قبل از سفر تیم فوتبال پرسپولیس ایران به شهر گوای هند، جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس از طریق کمیته روابط بین‌الملل باشگاه، نگرانی خود را بابت مراقبت‌های پزشکی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کشور میزبان گروه E به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد.

ساعاتی پیش کنفدراسیون آسیا از طریق فدراسیون فوتبال، پاسخ نامه پرسپولیس را داد. در بخشی از این نامه آمده است: «ما کاملا متوجه نگرانی‌های پرسپولیس هستیم. لطفا مستحضر باشید که امنیت و سلامت اعضای کاروان پرسپولیس، همواره مهم‌ترین اصل و اولویت در کنفدراسیون فوتبال آسیا به شمار می‌رود.»

در بخش دیگری از این نامه تاکید شده است: «ما همکاری تنگاتنگی با فدراسیون میزبان (هند) داریم تا اطمینان حاصل کنیم همه موارد و آماده‌سازی‌های لازم در مدت برگزاری مسابقات رعایت می‌شود. چنانچه پرسپولیس نیاز به هرگونه شفاف‌سازی یا اطلاعات بیشتر در این مورد دارد، لطفا در ارتباط با ما درنگ نکنید.»

این نامه از سوی دپارتمان رویداد‌های ورزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال کشورمان و سپس به دفتر باشگاه پرسپولیس رسید تا بخشی از نگرانی‌های سرخپوشان مرتفع شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
پاسخ AFC:
پیروزی بالاخره قهرمان آسیا شد. دروغ ۱۳ البته برای سال ۱۵۰۰ شمسی. خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
همچین میگن شرایط هند خطرناک است که انگار در ایران همه ‌واکسن زدند و کرونا هم ریشه کن شده. خوب مثل هم هستیم دیگه ما و هند. اینا همه بهانه است برای قهرمان نشدن. خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
شروع شد. ترس از گوا چه میکنه. عین کنیز کفگیر خورده هی نق میزنن بلکه میزبانی را بگیرند. انوقت استقلال و تراکتور بایدبرن تو عربستان با هزار کارشکنی و مشکل. و نه نامه میزنن و نه اعتراض . بعد آخرش این الپیزوری میگن بخاطر اینکه رفتیم گوا قهرمان نشدیم . قهرمانی آسیا حسرت لنگپولیسیا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
بهانه گیری که همیشه کار کیسه بودا بعدشم نادی الاستقلال السعودی داره به کشورش برمیگرده جای خاصی نمیره بعدشم تیم ما با همه قدرت میره و انشاالله قهرمانی واقعی آسیا رو میاره نع چهارجانبه امجدیه
آل لجن نادی الاستقلال السعودی
آخرین اخبار