رییس ستاد کرونای باغملک تردد خوردرو‌ها و ورود به مناطق گردشگری در سطح شهرستان را ممنوع اعلام کرد.

محمد نجاتی پور رییس ستاد کرونای باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تردد خوردرو‌ها و ورود به مناطق گردشگری در سطح شهرستان را ممنوع اعلام کرد و  گفت: ستاد مقابله با کرونا شامل نیروی انتظامی، راهنمایی، پلیس راه، بسیج، هلال احمر، بخشداری ها، شهرداری ها، دهیاری ها، بهداشت و درمان و فرمانداری و... در  آماده باش کامل  هستند و در جهت اعمال محدودیت‌های اعلام شده انجام وظیفه می‌کنند.

او افزود: جریمه شکستن ممنوعیت تردد مبلغ یک میلیون  تومان است که بدون اغماض و بوسیله گشت‌های متعدد پلیس راهنمایی و پلیس راه با حساسیت خاصی، فردا ۱۳دهم فروردین در سراسر شهرستان بویژه مناطق گردشگری امام زاده عبدالله، مال آقا، تنگ کرد، ابوالعباس، رباط، پوتو و... اعمال خواهد شد.

نجاتی پور اظهار داشت: محور صیدون به امامزاده عبدالله، راه روستایی ایذه به قلعه تل در مقطع ناشلیل به تنگ کرد، پوتو در بخش میداود، ورودی دهستان منگشت در مقطع دانشگاه آزاد، ورودی تمبی و مال آقا در مقطع میدان بختیاری قلعه تل  مسدود هستند و  محدودیت سختگیرانه در ورودی مرکز شهرستان در مقطع پل چم کوره و منجنیق  اعمال شده و از تمامی شهروندان  می‌خواهیم از هرگونه برگزاری مراسم، دورهمی و خروج از منزل خودداری کرده و برای تامین سلامت عمومی خود و عزیزانشان و همکاری با ستاد کرونای شهرستان، بیش از پیش نکات و ضوابط بهداشتی را رعایت نمایند.

رییس ستاد کرونای باغملک تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از خودرو‌ها از قبل در مناطق گردشگری اقامت گزیدند به دلیل نادیده گرفتن مقررات تردد و رعایت نکردن  شیوه نامه‌های بهداشتی لازم است هر چه سریعتر این مناطق را ترک کنند در غیر این صورت فردا اکیپ‌های گشت سیار برای اعمال جریمه یک  میلیون تومانی به این مناطق اعزام خواهندشد.

این مقام مسئول در پایان از تلاش رضایت بخش و شبانه روزی ستاد مقابله با کرونای باغملک که مانع تبدیل شدن وضعیت شهرستان به وضعیت قرمز شد، تشکر کرد و  افزود: وضعیت نارنجی کنونی نیز نامطلوب، نگران کننده و بسیار شکننده است و با عنایت به وضعیت قرمز برخی شهر‌های همجوار، تلاش مستمر ستاد کرونا و همراهی بیشتر شهروندان فهیم ضروری است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.