موزه‌ها و مراکز تاریخی و فرهنگی چهارمحال و بختیاری به دلیل تغییر وضعیت شهرستان‌ها از نظر شیوع کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عباس یزدانی رئیس گروه موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: موزه‌ها و مراکز تاریخی و فرهنگی استان به دلیل تغییر وضعیت شهرستان‌ها از نظر شیوع کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

او افزود: موزه‌ها و مجموعه‌های تاریخی فرهنگی زیر مجموعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نوروز امسال با ضوابط اجرایی متفاوتی برای دیدار علاقه‌مندان فعال شدند که با توجه به اعلام وضعیت نارنجی در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، کیار و سامان و اعمال محدودیت‌های جدید، این فعالیت‌ها تا اطلاع بعدی و صدور مجوز‌های لازم از سوی ستاد استانی مبارزه با کرونا متوقف می‌شود.


بیشتر بخوانید


یزدانی با اشاره به اینکه از ابتدای نوروز امسال تا پایان روز یازدهم فروردین، ۹۷۷ نفر از موزه‌ها و مرکز تاریخی و فرهنگی استان بازدید کردند اضافه کرد: در این مدت برای جلوگیری از ازدحام و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، هر یک از موزه‌ها بر اساس ظرفیت تعیین‌شده، بازدیدکنندگان را پذیرش کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار