ورود به مناطق تحت مدیریت محیط زیست آذربایجان غربی ممنوع

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: در ایام پایانی تعطیلات نوروزی و برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع کرونا، ورودی مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان بسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مهران نظری مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: هر گونه ورود و بازدید از مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست این استان شامل مناطق حفاظت شده پارک ملی دریاچه ارومیه، پناهگاه‌های حیات وحش و آثار ملی طبیعی تا ۱۵ فروردین ماه ممنوع می‌باشد و مامورین یگان حفاظت محیط زیست در سطح استان مانع ورود به تالاب‌ها و سایر مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست استان خواهند شد.

مهران نظری افزود: این اقدام در راستای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا و جهت کنترل و جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا درکشور به خصوص آذربایجان غربی انجام می‌شود و با توجه به دستورالعمل صادره از سازمان حفاظت محیط زیست کشور به منظور رعایت اصول ایمنی، بهداشتی و سلامتی شهروندان و هم استانی‌های عزیز انجام می‌شود.

او  گفت: اسکان در تمام مناطق از جمله تالاب‌ها، پارک ملی، مناطق جنگلی، مناطق حفاظت شده، حاشیه رودخانه‌ها تا ۱۵ فروردین ممنوع می‌باشد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از کلیه مسافرین و هم استانی‌های عزیز و با فرهنگ درخواست کرد به منظور حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان از هر گونه تجمع و تردد در مناطق اعلامی خودداری کنند تا انشالله در آینده نزدیک شاهد ریشه کنی و نابودی ویروس کرونا و شکوفایی دوباره زندگی در جمع گرم خانواده‌ها باشیم و با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک عمر پشیمانی در این روز‌های شاد زندگی را برای خود و خانواده هایمان به ارمغان نگذاریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.