مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از فعالیت ۳۲ تیم منابع طبیعی برای حفظ عرصه‌های جنگلی و مرتعی جنوب استان کرمان در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمزه احمدی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان از فعالیت ۳۲ تیم منابع طبیعی در روز طبیعت برای حفظ عرصه‌های جنگلی و مرتعی ۷ شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد.

او افزود: این تیم‌ها، شامل ۲۲ تیم تخصصی پیشگیری و اطفای حریق و ۱۰ تیم مردمی از همیاران طبیعت و محافظان افتخاری آموزش دیده هستند. 

احمدی از آمادگی کامل نیرو‌های یگان حفاطت اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان در روز طبیعت خبر داد و گفت: این نیرو‌ها به منظور حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی منطقه جنوب کرمان، گشت زنی مداوم دارند.

او هدف از آمادگی یگان حفاظت و استقرار تیم‌های منابع طبیعی را پیشگیری از هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی و همچنین کنترل و اطفای حریق عرصه‌های جنگلی و مرتعی در مناطق حساس و بحرانی ۷ شهرستان جنوبی استان کرمان اعلام کرد.

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با بیان اینکه روز طبیعت، روز آشتی مردم با طبیعت است، منابع طبیعی را یک نعمت خدادادی برشمرد و گفت: هر فرد وظیفه دارد به منظور حفظ حیات همه موجودات به ویژه جامعه بشری، نسبت به حفاظت و حراست از جنگل‌ها و مراتع تلاش کند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.