عنایت الله رحیمی گفت: رفراندوم ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ نویدی بر استقلال و مژده‌ی آزادی و تجلی آرمانِ امامِ راحلِ عظیم الشأن و خواستِ ملت بزرگ ایران در آیینه‌ی درخشان «جمهوری اسلامی» بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، استاندار فارس به مناسبت رفراندوم ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
رفراندوم ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ نویدی بر استقلال و مژده‌ی آزادی و تجلی آرمانِ امامِ راحلِ عظیم الشأن و خواستِ ملت بزرگ ایران در آیینه‌ی درخشان «جمهوری اسلامی» بود.

در بحبوحه‌ی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ شعارِ «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» آوای رسای جویندگان حق و فضیلت و منتظران رهایی از بند استبداد بود و در نهایت در ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸ برگ سبز «آری» و انتخاب «جمهوری اسلامی» مژده‌ی رهایی و امید به آینده‌ای آرمانی و الهی - انسانی شد.

ملت بزرگ ایران به رهبری امام خمینی (ره) با انتخاب «جمهوری اسلامی» در تعیین سرنوشت خود، نقش آفرین شد تا مردم سالاری دینی محقق شود و هر شهروند ایرانی بتواند در تعیین سرنوشت خویش، نقش آفرینی کند و الگویی جدید از مردم سالاری را به جهان عرضه نماید و با تاکید بر آرمان‌های بلند شهدای عزیز و گرانقدر، «جمهوری اسلامی» با دو بال پرواز؛ یعنی، جمهوریت و اسلامیت، تأمین کننده توسعه و آبادانی ایران و تضمین کننده تعالیِ معنوی انسان باشد.

جای بسی مباهات است که نظام مردم سالارِ جمهوری اسلامی، علی‌رغم کارشکنی‌های استکبار جهانی، پس از گذشتِ چهاردهه عزتمندی اکنون در آستانه قرن جدید با شتاب هرچه بیشتر در جهت توسعه، تعالی و افتخارآفرینی گام برمی دارد و بیانیه‌ی گام دوم انقلاب، آینده‌ای بسیار امیدبخش را نوید می‌دهد.

امسال ملت بزرگ ایران در آغازین روز‌های سال نو، روز جمهوری اسلامی را در حالی گرامی می‌دارد که لبخند شیرین بهار با اعیاد شعبانیه و رویش گل‌های باغ امامت و ولایت تقارن دارد و بهاران، روحبخش‌تر است گرچه تلخکامی بیماری عالمگیرِ کرونا، بر آن سایه انداخته باشد.

اینجانب، ضمن گرامیداشت روز ۱۲ فروردین، روز «جمهوری اسلامی» و تبریک اعیاد شعبانیه، از یکایک شهروندان گرامی و مسئولان محترم که در پیشبرد امور و توسعه همه جانبه استان در راستای خدمت به مردم و سرفرازیِ نظام جمهوری اسلامی، همکاری و بذل محبت نموده اند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و به وجودِ ارزشمند و همت والایِ آن همراهانِ همدل، درود می‌فرستم.

امیدوارم سالی که به فرمایشِ مقام معظم رهبری، سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» نامگذاری شده است؛ سالِ توفیقات بزرگ در تمام زمینه‌ها به ویژه در زمینه‌ی «تولید» و حرکت به سمت افق‌های بلند برای مردم و نظام جمهوری اسلامی، مقدر گردد و برای قوام و استمرارِ مردم سالاری دینی و حفاظت از منافع ملی در انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت حداکثری، برگ زرین دیگری به کارنامه پرافتخار ملت بزرگ ایران ضمیمه شود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.