سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در یک منزل قدیمی در خیابان منصور خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۲۱:۵۱ شب گذشته یک مورد آتش سوزی در یک منزل قدیمی در خیابان ۲۰ متری منصور، کوچه اسدی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اینکه سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی شامل خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل اعزام شدند، گفت: نخستین گروه آتش نشانان در مدت زمان ۴ دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که در انتهای کوچه باریک که موتور سیکلت نیز در آن به سختی تردد می‌کرد، یک منزل قدیمی دو طبقه حدود ۵۰ متری که یک طبقه هم با شیروانی نا ایمن به آن اضافه شده بود و انباری برای نگه داری ظروف پلاستیکی شده بود.

ملکی گفت: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند کاملا این انبار شعله ور بود و به گفته همسایه‌ها آتش در لحظات اول از درب و پنجره‌ها به بیرون می‌زد و موجب نگرانی سرایت به منازل دیگر شده بود. آتش نشانان از سه طرف عملیات خاموش کردن آتش را شروع کردند. طبقه سوم تخریب شده بود و خوشبختانه از سرایت بیشتر جلوگیری شد و مورد مصدومیت یا تلفات جانی نداشتیم، اما خسارت مالی زیادی به جا گذاشته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: مدت زیادی است که آتش خاموش شده، نیرو‌ها در حال لکه گیری و تخلیه اجناس هستند که اگر آتش پنهانی وجود دارد به آن دسترسی پیدا کنند. یک دستگاه موتور سیکلت هم در آن اجناس شعله ور وجود داشت که کاملا سوخته بود و نیرو‌ها تا لحظاتی دیگر محل را تحویل مالکان خواهند داد، کارشناسان نیز در حال بررسی علت حادثه هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار