کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز و فردا دمای هوا به طور محسوسی در استان افزایش خواهد یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هادی سالاری، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز دریا به نسبت آرام خواهد بود، اما از اواخر وقت جمعه با شروع وزش باد‌های شدید شمال غربی در سطح استان و بر روی دریا، خلیج فارس به تدریج مواج خواهد شد که این شرایط تا ظهر روز سه شنبه هفته آینده تداوم خواهد داشت.

او ادامه داد: امروز و فردا دمای هوا به طور محسوسی افزایش خواهد یافت. همچنین روز‌های جمعه و شنبه در برخی ساعات بر پوشش ابر در آسمان استان افزوده می‌شود و وقوع بارش‌های خفیف و پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: بر اساس این پیش بینی آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، از اواخر وقت افزایش ابر و احتمال بارش خفیف باران گاهی رعدوبرق در پاره‌ای نقاط، در برخی مناطق مه صبحگاهی خواهد بود.


بیشتر بخوانید


سالاری عنوان کرد: جهت وزش باد بیش‌تر جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت و فردا در سواحل شمالی و مرکزی گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد:‌ فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۵۳ بامداد، مد ساعت ۱۱و ۱۷ دقیقه ، و جزر دوم ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.