معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت:روز طبیعت، تجمع و حضور در پارک و بوستان‌های شهر‌های نارنجی و قرمز استان کردستان ممنوع است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدابراهیم زارعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: طبق تصمیم کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مدیریت کرونا، گردهمایی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در شهر‌های نارنجی و قرمز ممنوع است و روز ۱۳ فروردین اجازه حضور مردم مناطق یاد شده در این اماکن داده نمی‌شود.

او با بیان اینکه تجمع و حضور در پارک و بوستان‌های شهر‌های زرد استان در روز طبیعت با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بلامانع است، بیان کرد: در حال حاضر، وضعیت سقز از لحاظ شیوع کرونا قرمز، شهر‌های بانه، دیواندره و بیجار نارنجی و بقیه شهر‌های استان نیز زرد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به همکاری شهرداری و نیروی انتظامی برای جلوگیری از تجمع در فضا‌های سبز در روز ۱۳ فروردین در مناطق نارنجی و قرمز استان اشاره کرد و گفت: از شهروندان در این شهر‌ها انتظار داریم با هدف قطع زنجیره کرونا و حفظ سلامت خود و دیگران، از حضور در اماکن تفریحی و بوستان‌ها در روز طبیعت خودداری کنند.

زارعی به کاهش زمان محدودیت تردد شبانه هم اشاره کرد و گفت: به دلیل تغییر ساعت و همچنین فرارسیدن ماه مبارک رمضان منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ به ۲۲ تغییر پیدا کرده و این ممنوعیت از ساعت ۲۲ تا سه بامداد است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.