معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی :

دورهمی و تجمع در بوستان‌ها در روز طبیعت ممنوع است

سرهنگ سجاد نامور طبیعت گفت:برابر ابلاغ ستاد ملی کرونا با هدف مقابله با ویروس کرونا هر گونه دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ سجاد نامور گفت: از آنجا که هر ساله مردم در ایام پایانی نوروز روز طبیعت را به گشت گذار در بوستان‌ها می‌پردازند، اما بر اساس شرایط خاص کنونی کشور برابر ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا روز طبیعت در سال ۱۴۰۰ مثل پارسال دورهمی و تجمع در کلیه اماکن تفریحی و بوستان‌ها ممنوع می‌باشد و با متخلفان برابر مقررات قانونی برخورد خواهد شد.


بیشتر بخوانید 


او  افزود: به همین منظور نیروی انتظامی استان با هدف کاهش انتقال ویروس کرونا با آمادگی کامل و با تمام ظرفیت نسبت به اجرای طرح ممنوعیت دورهمی و حضور در اماکن تفریحی و بوستان‌ها در روز طبیعت را اجراء می‌کند.

سرهنگ نامور در همین راستا از شهروندان خواست: با توجه با ابلاغیه ستاد ملی کرونا و اعمال محدودیت منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۰۳۰۰ صبح بیش از گذشته شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنندو حتماً از رفتن به مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند.

او  در پایان با اشاره به آمادگی کامل مجموعه انتظامی استان در روز سیزده فروردین گفت: تمامی رده‌های انتظامی در روز طبیعت فعال بوده و کلیه مقر‌های نیروی انتظامی در این ایام مشغول به کار و ارائه خدمات مضاعف بوده و شهروندان در صورت نیاز می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس درارتباط باشند.

انتهای پیام/ه

برچسب ها: روز طبیعت ، کووید1
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.