هفته سوم مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه اروپا با شکست دور از انتظار آلمان برابر مقدونیه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم از مرحله  مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه اروپا با برگزاری ۱۵ دیدار در گروه‌های مختلف به پایان رسید که در مهمترین بازی‌ها تیم ملی فوتبال آلمان در دیداری خانگی برابر تیم مقدونیه شمالی شکست خورد، فرانسه با یک گل از سد بوسنی گذشت و انگلیس برابر لهستان به پیروزی دست یافت.

آلمان یک - مقدونیه شمالی ۲

در گروه J آلمان در خانه خود پذیرای تیم گمنام مقدونیه شمالی بود که در کمال ناباوری تن به شکست داد. در این بازی ابتدا تیم مهمان در دقیقه ۲+۴۵ به گل رسید و سپس ایلکای گوندوغان دقیقه ۶۳ گل تساوی آلمان را به ثمر رساند، اما الیف الماس در دقیقه ۸۵ گل پیروزی بخش مقدونیه را زد تا یکی از شگفتی‌های مرحله مقدماتی اتفاق بیفتد.

با این نتیجه آلمان با ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به مقدونیه شمالی به رتبه سوم گروه سقوط کرد و ارمنستان در صدر جدول ایستاد.

بوسنی و هرزگوین صفر- فرانسه یک

در گروه D فرانسه در زمین بوسنی به میدان رفت و با تک گل آنتونی گریزمان در دقیقه ۶۰ به پیروزی رسید و  با ۷ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

انگلیس ۲ - لهستان یک

 از گروه I  انگلیس با ۲ گل هری کین در دقیقه ۱۹ و هری مگوایر در دقیقه ۸۵  برابر لهستان به پیروزی رسید و  با سه پیروزی پیاپی و کسب ۹ امتیاز در صدر جدول جای گرفت و لهستان هم با ۴ امتیاز به رتبه چهارم سقوط کرد.

نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است؛

آندورا یک- مجارستان ۴

ارمنستان ۳ - رومانی ۲

اتریش صفر - دانمارک ۴

اوکراین یک - قزاقستان یک

ایرلند شمالی صفر - بلغارستان صفر

اسکاتلند ۴ - جزایر فارو صفر

یونان یک - گرجستان یک

اسپانیا ۳ – کوزوو یک

گل‌های اسپانیا: دنی اولمو، فران تورس و جرارد مورنو

لیختن اشتاین یک - ایسلند ۴

سن مارینو صفر- آلبانی ۲

لیتوانی صفر - ایتالیا ۲

گل ها: استفانو سنسی در دقیقه ۴۷ و چیرو ایموبیله ۴+۹۰


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار