رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات در لرستان گفت: موضوع سنگین و خطیر انتخابات پیش رو باید با همدلی، اتحاد و همگرایی مردم و مسئولین مدیریت شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در لرستان گفت: موضوع سنگین و خطیر انتخابات پیش رو باید با همدلی، اتحاد و همگرایی مردم و مسئولین مدیریت شود.

مرتضی محمودوند در نخستین کارگاه استانی بین روسای نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای لرستان گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای جدا کردن مردم از نظام به کار گرفته است از این رو ما وظیفه سنگینی داریم که باید به بهترین شکل انجام شود.

او با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا نظام اسلامی در تمام زمینه‌ها سربلند بیرون است تصریح کرد: باوجود فشار اقتصادی و تحریم، کشور ما در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های خوبی داشته است که این به برکت حضور مردم ولایی، انقلابی و خون شهدا بوده است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های لرستان  با اشاره به اینکه حفظ نظام و آرامش مردم از جمله اولویت‌های ما در انتخابات آتی است ادامه داد: ناظران و مجریان انتخابات باید صادقانه از آرای مردم به عنوان حق الناس دفاع کنند.

محمودوند وظیفه ناظران هیات‌های نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا را مهم برشمرد و تاکید کرد: تایید صلاحیت کاندیدا‌های شورا‌ها بر اساس مر قانون و مراجع چهارگانه صورت می‌گیرد و هیچ مطلب شفاهی را نمی‌پذیریم.

او با بیان اینکه شرایط برای یک انتخابات سالم و پرشور در لرستان فراهم است گفت: مردم این استان مستحق آرامش و اطمینان هستند که به آن‌ها قول داده ایم با تمام وجود از آرای آن‌ها صیانت کنیم.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار