نگرانی کارشناسان آمریکایی از توافق بین ایران و چین + فیلم

تعدادی از کارشناسان آمریکایی، در یک برنامه تلویزیونی به بررسی توافق میان ایران و چین پرداختند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از کارشناسان آمریکایی، در یک برنامه تلویزیونی موضوع توافق دو کشور جمهوری اسلامی ایران و چین را مورد بررسی قرار دادند.
آن‌ها با اشاره به اثرات مستقیم این توافق بر برنامه‌های ضد ایرانی ایالات متحده آمریکا، اعلام کردند که آمریکا باید با این توافق مقابله کند.

 


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Pakistan
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
کاری که امریکا و غرب رو به عذا میشونه...
کاریه که ثمرش خیره و برکت داره
اونجاست که این مملکت در مسیر پیشرفت و توسعه قرار میگیره
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۱۷:۰۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
تشکر فراروان دارم از باشگاه خبرنگاران جوان بخاطر انتشار این گفتگو که بواقع نوع نگاه آمریکائی ها را به ایران از درون گفتگوهای بین خودشان نشان میدهد و همچنین میزان خباثت و زیاده خواهی آنها را که ویژگی فطری امپریالیزم است.
خوب است سینه چاکان آمریکا و غرب اینها را ببینند و بفهمند که دولتهای محبوب آنها !!! چه خوابها و چه نقشه های شومی برای وطنشان داشته و دارند، هرچند اینگونه افراد را هرگز نمیتوان ایرانی وطن دوست و خیرخواه دانست! آنها در واقع وطنشان همان آمریکای خبیث و جنایتکار است.
من که شخصا ابا دارم از این که اینگونه افراد را هموطن خود بنامم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
تاریخ به روشنی ثابت می کند که آمریکا و قدرت های غربی، همیشه دشمن ایران هستند و فرقی هم ندارد که حکومت مرکزی ایران، چه نوع حکومتی باشد.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۱۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
انشاءالله به زودی زود آمریکا و صهیونیست و دیگر کشورهای همپیمانان منحوس ملعونینش مورد تحریمهای شدید جهانی قرار می گیرند از طرف ایران و همپیمانانش و آمریکا و صهیونیستها و جیره خوارانشان رو به افول و فروپاشی هستند با سرعت باور نکردنی و هیچ کس هم نمی تواند جلوی افول و فروپاشی نظام قدرتشان را بگیرد مانند درخت بی ثمر بی حاصل تنومندیست که ریشه ها و ساقه هایش را از درون موریانه ها خورده اند و بایک باد از هم فرو می پاشد منتظر فروپاشی همه جانبه آمریکا باشید بسیار دیدنی و تماشایست و این خواست خداوند جل جلاله است که آخر و عاقبت فراعنه ظالمین و ستمگران جهان را اینچونین خواهد کرد . والسلام و صلوات التماس دعا .