کوثری گفت: مجموعه وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ دستاوردهای انقلاب و اهداف تعریف شده برای مجموعه این انقلاب نقش بسیار مهم و کلیدی ایفا کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان  هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهارداشت: وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) در سالیان بعد از پیروزی انقلاب جزو مجموعه‌ها و نیروهای مخلص و صادقی هستند که برای انجام وظایف محوله بویژه حوزه صیانت و امنیت زحمات و تلاش های زیادی کشیده‌اند.

او با اشاره به اینکه تفاوت فاحشی میان مجموعه وزارت اطلاعات و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ایران اسلامی با مجموعه های مشابه سایر کشورها وجود دارد افزود: مجموعه اطلاعات ما علاوه بر کار حرفه‌ای، به عنوان نیروهای ارزشی و اخلاقی شناخته می شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه ارزش‌های اخلاقی یکی از محورها در اصول کاری مجموعه وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) است تصریح کرد: با توجه به جایگاه ارزشمند مجموعه وزارت اطلاعات باید تمام تلاشمان حفظ و ارتقا این جایگاه باشد.

او  با اشاره به اینکه نگاه صیانتی مجموعه وزارت اطلاعات حفاظت از تمام شهروندان جمهوری اسلامی ایران، پرسنل دولتی و مدیران در تمامی دستگاهها است خاطرنشان‌کرد: سوابق و عملکرد این وزارتخانه و نیروهای جان برکف آن تثبیت کننده و نشان‌دهنده این موضوع است.

کوثری با اشاره به اینکه نیروهای وزارت اطلاعات یا سربازان گمنام امام زمان(عج) سرمایه اجتماعی بسیار خوبی در میان مردم و بدنه اجتماعی دارند بیان کرد: اعتماد و اطمینان مردم به این نیروها سرمایه بزرگ وزارت اطلاعات است.

او ادامه داد: دستگاه‌های اطلاعاتی و مجموعه سربازان گمنام امام زمان (عج) نگاه خیرخواهانه، صیانتی و حفاظتی دارند و حقوق شهروندی را محترم و ارزشمند می دانند.

رییس شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش ما این است که تعامل حداکثری با مجموعه وزارت اطلاعات در حوزه‌های اطلاعاتی و امنیتی داشته باشیم و به نظر اینجانب یکی از مجموعه‌های بسیار ارزشمند بوده و ارزیابی‌های کارشناسانه‌شان یکی از دقیق‌ترین نظرات و کارآمدترین‌ها است.

او  افزود: به تمامی دستگاه‌های زیرمجموعه و مدیرانی که مستقیم و غیرمستقیم با آنان سر و کار داریم سفارش شده‌ که از ظرفیت مجموعه وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) بخوبی استفاده کرده و همکاری لازم را با آنان داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار