معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت:بازدید‌های نظارتی از تأسیسات گردشگری گلستان نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان گفت:در ایام نوروز سال جاری ۲ هزار و ۴۵۰ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان در راستای آمادگی و ارائه خدمات به مسافران و اطمینان از رعایت کامل موارد بهداشتی اجرایی شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۴ درصد افزایش داشته است.

او ادامه داد: نظارت بر شیوه نامه ‌های بهداشتی تأسیسات گردشگری سطح استان در راستای آمادگی این واحد‌ها برای میزبانی از سفر‌های احتمالی در ایام نوروز ۱۴۰۰ تشدید شد.

او گفت:هدف از انجام این بازدید‌ها آمادگی ارائه خدمات به مسافران استان و اطمینان از رعایت کامل موارد بهداشتی در مراکز خدمات رسان به مسافران است.

غراوی گفت:از ابتدای طرح نوروزی ستاد اجرایی خدمات سفر تعداد ۴۴ تذکر و ۳ فقره اخطار کتبی و یک مورد تشویق برای مراکز اقامتی و پذیرایی استان به ثبت رسیده است.

او افزود:اولویت اصلی در بحث سفر‌های نوروزی، اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا و سلامت هم‌وطنان و مردم استان است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: گردشگری ، نوروز 1400
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.