دانشگاه علامه طباطبایی نحوه ثبت درخواست خوابگاه را برای دانشجویان خود در سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی که متقاضی اسکان موقت خوابگاهی بوده و دارای سنوات مجاز در مقاطع ارشد (ورودی نیمسال دوم ۹۷ و نیمسال اول و دوم ۹۸) و دکترا (ورودی‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸) که پروپوزال خود را تصویب کرده اند، می‌توانند حداقل در یک بازه زمانی ۲۰ روزه جهت پیشبرد امور آموزشی پژوهشی خود از خوابگاه‌های دانشجویی استفاده کنند.

زمان پیشنهادی اول برای استفاده از خوابگاه دانشجویی در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ لغایت ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ است و زمان پیشنهادی دوم برای استفاده از خوابگاه در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ لغایت ۱ خرداد ۱۴۰۰ است.

نحوه ثبت درخواست خوابگاه

دانشجویان متقاضی درخواست خود را مطابق فرم درج شده در این اطلاعیه تکمیل کرده و به ایمیل دانشگاهی مورد دانشجویی دانشگاه به آدرس stu@atu.ac.ir ارسال کنند. ارائه درخواست به صورت الکترونیکی و غیر حضوری بوده و بعد از ثبت درخواست توسط دانشجو استعلامات لازم از دانشکده صورت گرفته بعد از تایید درخواست از طریق تماس با دانشجو به خوابگاه مربوطه معرفی می‌شود.

در صورت امکان مدارکی همچون تاییدیه تصویب پروپوزال، تعیین داور، تعیین زمان دفاع پایان نامه و ... جهت تسریع بررسی‌ها به ضمیمه فرم درخواست ارسال شود.

لازم به تاکید است که ارائه خوابگاه صرفاً به دانشجویان تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد دکترا دارای سنوات مجاز رفاهی/ آموزشی و با اولویت عدم استفاده در سال ۹۹ صورت خواهد پذیرفت، دانشجویان قبل از ثبت درخواست هماهنگی لازم با اساتید و دانشکده خود را انجام دهند که در مدت زمان ۲۰ روز اقدامات خود را به نتیجه رسانند.

در پایان از همه دانشجویان درخواست می‌شود که به دلیل شرایط خطرناک بیماری کرونا در تهران و احتمال بالای ابتلا در محیط‌های مشترک و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تا حد امکان به صورت مجازی و از راه دور به فعالیت‌های علمی خود اشتغال ورزیده و در صورت اضطرار درخواست اسکان را ارسال کنند.


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار