استاندار بوشهر گفت:دستاورد‌های تلاش آنان نه تنها موجب آسایش، رفاه و حفظ جان، مال و ناموس مردم شده بلکه ثبات اقتصادی و اجتماعی را در پی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات با تلاش‌های مستمر خود در برقراری امنیت و استقرار در جامعه به عنوان مجاهدانی مخلص و ناشناخته ستون امنیت کشور به شمار می‌روند.

او ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با ایثارگری‌های خود همواره تلاش کردند حافظ منافع و مصالح ملی و امنیت کامل مردم باشند دستاورد‌های تلاش آنان نه تنها موجب آسایش، رفاه و حفظ جان، مال و ناموس مردم شده بلکه ثبات اقتصادی و اجتماعی را در پی داشته است.

استاندار بوشهر افزود: امروز نقش هدایت‌گرانه و پیشگامانه سربازان گمنام امام زمان (عج) موجب شده امنیتی پایدار در استان بوشهر رقم بخورد و این استان به عنوان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور به شمار آید.

گراوند، یکی از مولفه‌های قدرت یک نظام را امنیت پایدار آن عنوان کرد و گفت: نیرو‌های امنیتی ایران اسلامی، ۴۰ سال حماسه‌ای از اقتدار امنیتی آفریده‌اند و همگان قدردان تلاش‌های شبانه روزی سربازان گمنام و خوشنام بر اساس دانش امنیتی، مدیریت و عملیات جهادی آنان هستند.

او بیان کرد: تهاجم امنیتی جهان استکبار با همه تجهیزاتی که در اختیار دارد در مقابل خط امنیتی ایران اسلامی همواره شکست خورده و این نشان از توانمندی انقلاب اسلامی ایران در عرصه امنیت پایدار است.

وزارت اطلاعات از موفق‌ترین دستگاه‌های اطلاعاتی دنیا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز گفت: رویکرد وزارت اطلاعات نظام جمهوری اسلامی ایران برخلاف دیگر سرویس‌های اطلاعاتی از جمله در کشور‌های سلطه گر، مبتنی بر ارزش‌های دینی و مردمی حول سه محور شرع، اخلاق و قانون است.

محمد تقی ایرانی افزود: در این رویکرد هدف وسیله را توجیه نمی‌کند و چنین رویکردی برکت‌های زیادی را به همراه داشته‌است و آن را با وجود سابقه کمتر نسبت به برخی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه به یکی از موفق‌ترین دستگاه‌های اطلاعاتی دنیا تبدیل کرده‌است.

او، وظیفه سربازان گمنام امام زمان (عج) را صیانت از دستاورد‌های انقلاب، امام راحل، شهدا و ارزش‌های اسلامی برشمرد و ادامه داد: با توجه به اینکه این تشکیلات برآمده از انقلاب اسلامی و دارای جایگاه حاکمیتی و وزارتخانه‌ای دولتی است، اما مستقل است و این مهم یکی از شاخصه‌های این وزارتخانه در پیگیری اهداف و وظایف تعیین شده برای خود که همانا صیانت از آرمان‌ها، ارزش‌های انقلاب و حفاظت از امنیت ملی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: مبارزه با جریان‌های برانداز، معاند و منافق در داخل و شناسایی و خنثی کردن توطئه‌ها و عملیات مداخله جویانه سرویس‌های دشمن در ایجاد جریان‌هایی مانند تکفیری‌ها، داعشی‌ها و انهدام باند‌ها و گروهک‌های تروریستی در منطقه خاورمیانه، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را در رده سرویس‌های تاثیرگذار و کارآمد قرار داده‌است.

نقش برجسته سربازان گمنام امام زمان (عج) در  پیشرفت‌های اقتصادی بوشهر

ایرانی گفت: به همین دلیل می‌توان وزارت اطلاعات را در کنار نیرو‌های نظامی و انتظامی به عنوان رکن بی بدیل آرامش و امنیت کشور دانست.

او با اشاره به اهمیت استراتژیک استان بوشهر عنوان کرد: وحدت شورای تامین استان بوشهر و تقسیم وظایف بین اعضا سبب شده است هم وزارت اطلاعات در سطح منطقه با کمال آمادگی به وظایف خود بپردازد و هم توطئه سرویس های‌اطلاعاتی کشور‌های منطقه و از جمله کشور‌هایی که در منطقه خلیج فارس حضور غیر قانونی دارند در رصد نیرو‌های زبده اطلاعاتی استان قرار گیرد.

معاون استاندار بوشهر ادامه داد: نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت و آرامش روانی ایجاد شده برای پیشرفت‌های اقتصادی این استان برجسته است.

ایرانی، از تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه سربازان گمنام امام زمان (عج) به عنوان حافظان امنیت و آرامش در کشور قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.