فرماندار سلسله گفت: ورودی مسیر‌های مناطق گردشگری این شهرستان ۱۳ فروردین روز طبیعت به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مسدود می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، مرتضی مهدوی کیا فرماندار سلسله روز چهارشنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا با اشاره به وضعیت نارنجی شهرستان گفت: ورودی مسیر‌هایی همچون مناطق گردشگری کهمان و هنام که بیشترین بازدید کننده را دارند علاوه بر روز طبیعت در ۱۴ فروردین نیز مسدود است و گردشگرانی که قصد ورود به این مناطق را داشته باشند دچار مشکل خواهند شد.

او افزود: همچنین مسیر‌های ورودی شهرستان از سمت فیروزآباد به الشتر و سه راهی پلیس راه به منظور جلوگیری از ورود خودروی گردشگران مسدود می‌شود تا از ایجاد موج چهارم شیوع کرونا جلوگیری شود.

فرماندار سلسله بر همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان با شبکه بهداشت و درمان تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه همچنان درگیر بیماری کووید ۱۹هستیم باید تا بهبود وضعیت و عادی شدن شرایط، تمامی مصوبه‌های ستاد با جدیت اجرایی شود.

مهدوی کیا با اشاره به تعطیلی ۲ هفته‌ای تالار‌های پذیرایی، اقامتی و بوستان‌های تفریحی سلسله عنوان کرد: باید تمامی تلاش خود را بکار بگیریم که وضعیت شهرستان به قرمز تبدیل نشود.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.