کارشناس فوتبال کشورمان درباره پیروزی تیم ملی برابر سوریه توضیحاتی را بیان کرد.

مجید جلالی کارشناس تیم ملی کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم سوریه اظهار کرد: این بازی بار روانی سنگینی  نداشت، اما یک بازی ضروری برای تیم ملی فوتبال بود. اگر شرایط فراهم شود تا تیم ملی فوتبال یک یا ۲ بازی تدارکاتی  دیگر برگزار کند، کمک بزرگی به ملی پوشان می‌شود.  

او ادامه داد: به نظرم در بازی با سوریه  مشخص بود که سرمربی تیم ملی فوتبال بیشتر سعی کرده بود که از راه دور شناخت بهتری نسبت به بازیکنان پیدا کند. همچنین با توجه به اینکه ملی پوشان در طول سال کنار یکدیگر کمتر بازی می‌کنند نیاز به بازی بیشتری دارند تا با هم هماهنگ شوند.  

بازیکنان تیم ملی در بخش دفاعی نیاز به هماهنگی دارند 

جلالی بیان کرد: برخی از بازیکنان در بازی برابر تیم ملی سوریه از فرم ایده آل خود فاصله داشتند و باید خود را به بقیه نفرات برسانند. چند بازیکن هم عملکرد خوبی برابر حریف خود ارائه دادند. تعویض‌های صورت گرفته هم این طور نشان می‌داد که سرمربی تیم ملی به دنبال شناخت نفرات است. همچنین بازیکنان تیم ملی در بخش دفاعی نیاز به هماهنگی بیشتری دارند، اما در بخش حمله در بالاترین سطح استاندارد خود قرار داریم.  

کارشناس فوتبال گفت: زمانی که بازی دوستانه انجام می‌دهیم باید تمام تمرکزمان را روی  خط حمله بگذاریم تا از این طریق در بخش دفاعی کمتر از سوی حریفان تهدید شویم. باز هم تاکید می‌کنم تیم ملی در بخش دفاعی نیاز به هماهنگی بیشتری دارد. البته من به تیم ملی فوتبال خیلی امیدوار هستم، چون چند ملی پوش در سطح بین المللی بازی می‌کنند. امیدوارم از مرحله مقدماتی به راحتی عبور کنیم. همچنین سال ۹۹ سال خوبی برای تیم ملی فوتبال نبود، همانطور که در سایر زمینه‌ها هم اتفاقات خوبی رخ نداد، اما امسال  زمینه‌هایی ایجاد شده تا  تیم ملی فوتبال یک سال خوب  را پیش رو داشته باشد. در مجموع باید به آینده امیدوار باشیم.  

جلالی درباره اینکه عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال می‌تواند از چالش‌های پیش رو با موفقیت خارج شود، اظهار کرد: زمانی که عزیزی خادم نامزد فدراسیون فوتبال شده بود به طور حتم از مشکلات فوتبال آگاهی داشته و خودش را برای روز‌های سخت آماده کرده است. امیدوارم شاهد حل مشکلات فوتبال کشورمان در سال جدید باشیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار