معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین گفت: دوره آموزشی برای داوطلبان عضویت در شورا‌های شهر و روستا استان قزوین پیش‌بینی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، رقیه نانگیر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و مسئول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان قزوین اعلام کرد: مجمع استانداران با همکاری و مشارکت مرکز آموزش مدیریت دولتی و مشاوره مرکز مطالعات مدیریت ایران، دوره‌ای را برای آموزش داوطلبان عضویت در شورا‌های شهر و روستا پیش بینی نموده است.

نانگیر افزود:اطلاعات و روش ثبت نام در سایت مجمع استانداران به نشانی ostandar.com موجود است، این دوره بیست جلسه مجازی ۹۰ دقیقه‌ای الزامی و پنج جلسه اختیاری دارد.

مسئول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان قزوین گفت: شرکت برای داوطلبان اختیاری است و در وسط و پایان دوره از شرکت کنندگان آزمون نیم ترم و پایان ترم به عمل می‌آید و برای افرادی که با معدل ۱۴ از ۲۰ پذیرفته می‌شوند، گواهی موفقیت در دوره صادر می‌شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 ثبت نام داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی روستا از روز دوشنبه شانزدهم فروردین ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.